Retourneren

Let op: Heb je via bol.com besteld? Dan gelden voor het retourneren de voorwaarden zoals opgesteld door bol.com. Voor meer informatie over retourneren via bol kun je de volgende pagina raadplegen: Retourneren via Bol.com

100 dagen bedenktijd
Je hebt bij ons het recht je bestelling tot 100 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen, afhankelijk van het gewicht en de grootte, tussen de 2,45 en 6,95 per pakket binnen Nederland, raadpleeg voor de exacte tarieven en voor de tarieven vanuit het buitenland de website van je vervoerder. Let op: Het product moet onbeschadigd zijn en voor zover mogelijk in de originele staat en fabrieksverpakking.

Gratis ruilen
Heb je een verkeerd product besteld(voor een verkeerde type telefoon bijvoorbeeld) dan kun je het product bij ons altijd gratis ruilen. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product en dan een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van je nieuwe bestelnummer met het verzoek voor een gratis retourlabel voor het verkeerd bestelde product.

Verkeerd of beschadigd product ontvangen
Hebben wij een verkeerd product opgestuurd of is het product beschadigd bij aankomst? In dat geval mag je ook altijd gratis retourneren. Neem dan even contact op met de klantenservice via [email protected].

Vervoerder naar keuze

Wil je het product liever retourneren via een andere vervoerder dan PostNL? Dat mag. Je kunt het pakketje terugsturen via elke vervoerder. Het pakketje kan teruggestuurd worden naar het onderstaand adres (zie: stap 2).

Om het retourproces zo spoedig mogelijk te laten verlopen, adviseren wij je om de volgende stappen te volgen:

1

Stuur in een e-mail naar [email protected] je bestelnummer en een verzoek tot retour. (Je bestelnummer kun je vinden in de bevestigingsmail)

Hier hoeft niet persé een uitleg bij, mits het binnen het retourtermijn valt. Maar je zou ons wel ontzettend helpen door alsnog even de tijd te nemen om aan te geven waarom je het product retourneert.

LET OP: Je krijgt geen reactie op deze mail. Zodra je de mail hebt gestuurd kun je meteen overgaan tot stap 2.

2

Verstuur het product in de originele verpakking terug naar het volgend adres:

Fonu.nl
Mient 2A
2903LC Capelle aan den IJssel
Nederland

Tip!
Zie de link voor een PostNL locatie dichtbij jou: Locatiewijzer.

PostNL logo

3

Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen én verwerkt, zullen wij direct het bedrag van de bestelling terugstorten.

Afhankelijk van de wijze van je betaling en je bank kan dit enkele werkdagen duren. Wel ontvang je direct nadat het bedrag teruggestort is van ons een bevestigingsmail.

sluit menu