Klantenservice

Klantenservice

Bestellen/Annuleren

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden geplaatst, zullen dezelfde dag nog verzonden worden, mits het product op voorraad is. De producten die in een brievenbus passen zullen in een milieuvriendelijk luchtkussenenvelop óf kartonnen doosje worden toegestuurd. Producten met een groter formaat worden in een pakket verzonden. Klik hier voor de meest actuele bezorgtijden.

Ruilen kan altijd binnen 14 dagen, wel zo handig! Neem even contact op via [email protected] (onder vermelding van je bestelummer die je in je mail hebt gekregen na het plaatsen van je bestelling) en een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen.

Je bestelling annuleren? Zonder problemen wordt dat voor je geregeld door ons team. Indien je product al onderweg is, kunnen wij het helaas niet meer aanpassen. Zodra je bestelling binnen is, kun je het product terugsturen of ruilen.

Verzending en levering

Zodra je een bestelling hebt afgerond stuurt ons team je bestelling nog dezelfde werkdag op (mits je voor 17:00 besteld.). Kijk voor de actuele bezorgtijden op ons ‘levertijd en verzendkosten’ pagina. Indien je de bestelling niet binnen 3 werkdagen in huis hebt, dan is er een kleine kans dat je bestelling vertraagd is tijdens de levering door PostNL. Helaas gebeurt dat weleens.
Wij raden je aan om direct contact op te nemen met ons via ons e-mailadres [email protected] zodat wij jou kunnen helpen.

Indien je een bestelling plaatst, dan ontvang je automatisch een bevestigingsmail, met daarin informatie verwerkt van je bestelling.
Mocht je geen e-mail hebben ontvangen, kijk dan eerst in je ongewenste mailbox(spam), want soms herkent je mailbox de e-mail als spam.

Is de automatische e-mail ook niet te vinden in je spambox? Dan is er eventueel een typefout gemaakt bij het invullen van je gegevens.

Wij hanteren geen verzendkosten. Je bestelling wordt geheel gratis en vrijblijvend verzonden.

Is je product beschadigd aangekomen? Maak een foto van het beschadigde product en stuur deze via de mail naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Om je zekerheid te geven, vragen wij jou zo spoedig mogelijk contact op te nemen met ons.

De producten die door een brievenbus passen zullen in een beschermende en milieuvriendelijke luchtkussenenvelop geleverd worden. Producten met een groter formaat worden in een kartonnen doos geleverd.

Retour

Niet tevreden met je aankoop, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Ons retourformulier staat onderin de algemene voorwaarden, je kunt hem bekijken door hier te klikken. Vul het formulier in en stuur het samen met het product dat je wilt retourneren op. Producten kunnen uitsluitend ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.

De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Indien het product beschadigd of verkeerd is geleverd, vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bij ontvangst van je retour verwerken wij deze direct en krijg je van ons een bevestiging per mail. Wanneer je retour wordt ontvangen, is afhankelijk van de post.

Wij storten het aankoopbedrag gelijk na ontvangst van je retour terug (mits het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd is). Gemiddeld duurt het 3 werkdagen voordat het bedrag op je rekening staat. Heb je betaald met creditcard? Dan staat het bedrag aan het begin, midden of einde van de maand op je afschrift.

Betaling

Je kunt via onze website betalen met IDEAL, Creditcard, PayPal, Alipay en Bancontact/Mister cash,

Voor meer informatie bekijk: betaalmethodes.

Garantie

Het verschilt per product tot wanneer de garantie reikt.
In geval van een defect willen wij je vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar [email protected] met enkele foto’s van de schade en onder vermelding van je bestelnummer. Wij helpen je per mail graag verder.